Sommarkänslor?

2014-05-18 @ 10:28:00 / Stall Marieborg
Kommer ni ihåg när jag berättade att vi hade räddat några getter ifrån slakt? Ja djurvänner som vi är så har vi alltså 4 getter här på gården som bor i vårat gamla stall och som varje dag är ute och betar gräs och skojar. Ja dom är heeelt vilda vill jag lova! Sommarkänslor kanske?
 
 
Jag berättade ju även att vi fick en tillökning i getfamiljen.. lilla Zigge föddes är på gården och han kan verkligen charma alla! till och med mig.. 
 
 
Alltså den här geten, han är som en hund! bokstavligt talat. Han kommer och ska sitta i knät, han kommer när man ropar på honom, han ska va med öööverallt och låter ingenting vara ifred. Han ska hoppa upp på allt han ser, så vi kan inte parkera bilen eller nåt vid stallet för då hoppar han upp på den..
Igår när jag packa ur transporten och gjorde rent, tror ni inte han ska va med då med? Jo.
 
Busen
 
Tycker den här bilden beskriver hans personlighet rätt bra.. typ "vad har du där? går det att tugga på?" Haha han är för go!
 


Postat av: Alva

Neee vad gullig! <3 =)

Svar: Ja så himla charmiga!!
Evelinn Åkerman

2014-05-18 @ 12:48:53
Postat av: Sanna

haha nämen gud vilka otroligt söta bilder :D

Svar: Ja visst är dom charmiga ! :)
Evelinn Åkerman

2014-05-18 @ 15:10:07 / http://stallsackum.blogg.se
Postat av: Alice

Detta inlägg gav mig en ny slags kärlek för getter! <3

Svar: hahab naaw!
Evelinn Åkerman

2014-05-18 @ 20:05:07 / http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: Amanda

Åh va söta!

Svar: haha jaaa!
Evelinn Åkerman

2014-05-18 @ 21:06:43 / http://skuggvarg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: