Tre till

2014-05-05 @ 15:33:00 / Vardag
Här är några bilder som Ida Eliasson tog i lördags, hon tog flera men dessa var mina favoriter!
Här hittar ni resultaten från tävlingen, ifall ni inte tror mig ;) 
 
 


Postat av: Sophie Varnäs

Har glömt säga grattis, men bättre sent än aldrig, så - grattis till vinsten!! :D <3

Svar: Tack snälla!!<3
Evelinn Åkerman

2014-05-05 @ 15:52:49 / http://tavlingsponnys.horseworld.se
Postat av: Isabelle Johansson

Jätte fin blogg du har läser den varje dag och dina hästar är så jätte fin! Kul att någon med bor i örebro med häst blogg ;D

Svar: Åh tack så mycket fina du!! Jag läser din med! Ja kul med fler örebroare :D
Evelinn Åkerman

2014-05-05 @ 18:31:32 / http://Isabellejohansson.se
Postat av: Alva

4% bättre än tvåan! Superbra ju =) Sjukt fina bilder, man ser verkligen hur himla mycket Rb har utvecklats! Tänk bara hur fantastiskt fin han kommer vara till hösten! =) Längtar efter dem bilderna ;) kram <3

Svar: Ja det känns helt sjukt! Samma tjej som totalspöa mig på vår debut, så vann vi med marginal dessutom! Känns så kul :D tack snälla du!! Kram <3
Evelinn Åkerman

2014-05-05 @ 22:29:17
Postat av: Fanny

Vart hittar man de? :)

Svar: Gå in till Laxås hemsida så har dom länkat dit
Evelinn Åkerman

2014-05-06 @ 09:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: