Ut på äventyr!

2014-05-09 @ 17:41:33 / Vardag
Hej! Ville bara säga att jag tar en ledig kväll ikväll, mamma fixar stallet vi har dessutom hunnit luncha idag och handlat lite. Nu är jag med Micke och vi är just nu påväg till Kumla för att köpa brända mandlar på marken hehe, så gott! Sen ska vi in till Örebro och kolla i affärer, äta på Jensens bøfhouse och sen gå på bio, en riktigt myskväll! Och vi ska se the other woman, ja det är jag som valt film ska även bjuda på den då jag vunnit biobiljetter på tävling. En sån här kväll behöver jag som avkoppling sen imorgon börjar uppladdningen till söndag! Kram på er hoppas ni får en bra kväll 





Postat av: Anette

Vilket vackert par och vilken VACKER dotter jag har :-) Älskar dig!!!

Svar: Tack mamma! Älskar dig
Evelinn Åkerman

2014-05-10 @ 10:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: