Utvärdering

2014-05-26 @ 11:42:00 / Vardag
Igår tog jag och Rb en skrittur ute i kvällsolen bara för att få bort eventuell träningsvärk efter tävlingen, jag skippade både sadel och bett, det känns skönt att få låta han vila lite från sånt ibland iallafall när han presterat så bra på sistone då är han värd en mysig och skön liten skrittur.
 
För visst har han presterat bra nu, fem helger i rad har varit tufft för han. Fyra av dom har vairt tävlingar och en träningshelg. Men gud så kul vi har haft! Vi har kommit hem från varje tävling med rosett utom en då de var för få anmälda och vi har bara tagit första och andra platser vilket gör mig jätte stolt eftersom jag har utbildat han själv och som ni vet har det varit en jäkla resa. Vi har alltså under denna period på 2 månader fått mer rosetter än vi fick på 3 år. Det är en klar förbättring och det märks att Rb är redo för sin uppgift nu.
 
bilder från alla tävlingar


Postat av: Madde

Grattis vad kul! :)

Svar: Tack snälla! Ja det har varit värt all slit
Evelinn Åkerman

2014-05-26 @ 15:29:04 / http://teamlml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: