Gårdagens genomkörare

2014-11-11 @ 14:20:32 / Träning
Det skulle bara blivit ett joggingpass igår på rb men ibland blir det inte som man tänkt sig och ibland gör inte hästen som man tänkt sig heller. Igår var ingen bra dag, ni vet en sån dag då man bara vill sluta med allt som har med hästar att göra och syssla med något enklare som att samla frimärken. Det gjorde det inte enklare heller att jag red ute i ösregn och blåst.. 

Så igår fick jag verkligen börja om på nytt och tjata in alla grunder alltid med en frånsägelse först från Rbs sida vilket gör det hela mycket svårare. Men jag kämpar på som ni vet och jag är så mycket mer envisare så mot slutet kunde vi ändå komma till ridning. 

Ska fortsätta vidare idag och hoppas kunna bara jogga honom idag men bara checka av så vi inte är på krigsstigen idag heller.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: