Glada nyheter

2014-11-12 @ 09:17:00 / Vardag
Jag är väldigt glad att jag fick praktik här på hotellet i lilla Hallsberg, har ansträngt mig och skött mig bra om jag får säga det själv och det har belönat sig. Redan dag nr 2 togs det upp att jag eventuellt om allt fungerar och så kunde få börja extra jobba vilket jag nappade på direkt, igår tog min arbetskompis upp det för chefen och sa visst väldigt bra saker om mig som gör mig jätte glad så nu ska jag få rycka in och jobba extra när det behövs på kvällar och helger vilket passar mig perfekt, det kommer bli så bra och ska bli väldigt skönt att få lite extra pengar i fickan i månadskiftet, det behöver man ju alltid när man går i skolan eller hur?

Stå på er där ute, visa framfötterna och ta för er, nöj er med första bästa jobb och jobba er uppåt. Det är ett råd från mig!
 
 
 


Postat av: Anonym

Vad hände med jobbet som unghästberidare hos pär-ola? Lögn???

Svar: Lögn?? Haha ne han skriver när han behöver mig men det är inget jag bloggar om för bloggen handlar om mig och rb
Evelinn Åkerman

2014-11-16 @ 21:29:20
Postat av: Anonym

jaja det är inte vad som går runt för rykten iallafall! *glömsk*

Svar: Rykten? Hahahaha orka skriv till mig på fb så kan jag printa hela min och Pelles konversation, du kan få bilder när vi rider ihop och allt om du inte tror mig :)
Evelinn Åkerman

2014-11-18 @ 18:31:48
Postat av: Anette

Lägg inte ett uns tid på detta anonyma inlägg Evelinn . Jag som är Evelinns mamma har skjutsat Evelinn till Nyhammars gård när hon ska jobba där hos Pelle. Då Evelinn inte har körkort. Varför tror du att hon ljuger om detta? Det är väl inget märkvärdigt jobb? Ett
jobb som alla andra. Lev ditt egna liv och om du vill arbeta som beridare nån gång så gör det då. Sluta vara elak och gör nåt vettigt istället för att ägna dig åt att tracka min dotter. Eller sluta läs bloggen...om du utgår från att hon skulle ljuga. Energidränerande med denna typ av anonyma inlägg. Kom på en sak, jag lever ju med en systemtekniker/datakonsult så blir lätt att spåra. Kram kram

2014-11-19 @ 18:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: