inför 2015

2014-11-09 @ 11:00:00 / Planering
Fråga: Hur ser planen ut för tävlingsäsongen 2015?
 
Svar: Vem planerar ens så långt fram? jo jag! ;) Klart jag har en plan men den är lite otydlig för allt beror på hur allting går. Jag har ju försäljning i bakhuvudet när jag går in i nästa år och är ganska förberedd på det. 
 
Målet är att kvala till nationellt och om det går bra även debutera nationellt.
Tävlingmål är att ta oss till Jönköping sommardressyr och göra vår meeting-debut där.
 
Innan dess så har jag några tävlingar som känns intressanta.
 
31 Januari - Katrineholm
- åka till brolöten sportlovet (?)
8 Mars - Mantorp (LA P:1)
28 Mars - Stora Ekeby
12 April - Gyttorp
19 April - Karlstad (LA P:1)
2 Maj - Laxå
 
Sen är klasserna lite osäkra förutom den i Mantorp och Karlstad där det står att LA P:1 ingår, men jag tänkte mjukstarta med kanske LB/LA och sen rida LA P:1 i mars. Sen hoppas jag få in lite kvalprocent så efter det så får vi se hur och när RB ska säljas, skulle det mot förmodan gå hur bra som helst, alltså bästa tänkbara så behåller jag han ett tag till men vi får se helt enkelt hur resultaten kommer se ut.
 
 


Postat av: Olivia

Jag ska också till Katrineholm, och ev mantorp. Kul, då kanske vi ses där! :)

Svar: Va skoj!!
Evelinn Åkerman

2014-11-09 @ 12:12:23 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Ebba

Fin bild!

Svar: Åh tack!
Evelinn Åkerman

2014-11-09 @ 19:36:31
Postat av: Sara

Har också tänkt åka till Stora Ekeby och Gyttorp! :)

Svar: Va skoj!!
Evelinn Åkerman

2014-11-09 @ 19:45:11 / http://ssfredlund.horseworld.se
Postat av: Sophie S. Varnäs

Jag bor ju fem minuter ifrån Stora Ekeby och tävlar även för de (i alla fall just nu), så om jag inte har annat planerat så ses vi där! :D

Svar: Okej va roligt! Då ses vi ;)
Evelinn Åkerman

2014-11-09 @ 21:45:16 / http://tavlingsponnys.horseworld.se
Postat av: Elsa

Gud vad kul att du ska till min klubb Jönköping. Vi kommer troligen tävla samma klasser då. Du är jätteduktig bara så du vet! Kram

Svar: Hört så mycket bra om den så måste ju testa! Tack snälla du, hoppas vi ses! Stor kram
Evelinn Åkerman

2014-11-10 @ 15:07:57
Postat av: Isabella

Katrineholm är den 1:a februari har jag för mig, tror det är storhäst lördagen! :)

Svar: jasså då måste jag kollar fel :)
Evelinn Åkerman

2014-11-11 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: