Konditionsträning

2014-11-25 @ 17:45:00 / Träning
I Lördagsmorgon var jag och Stina uppe på hästarna för lite träning i form av kondtion och uthållighet, vi red en mil i trav och galopp med lite skrittpauser. Rb var så himla pigg och taggad så jag fick verkligen jobba med att hålla tillbaka honom och det gick ju sådär.. Men kul var det, eller det är det alltid i Stinas sällskap och vi skrattade åt våra hästar när dom busade. Vi bestämde att vi ska köra på med sån här träning ett tag för att jag vill stärka Rb ännu mer. 
 
Och svettig blev han! det rök om han inne i stallet så fönsterna blev helt immiga haha, han brukar annars aldrig bli svettig men nu har ju pälsen växt ut lite och han var ju så uppjagad så då förstår man ju.
 
 
här kan ni läsa stinas inlägg om träningen ihop!


Postat av: Stina

Jag hade jätte trevligt, vi måste verkligen komma ut tillsammans snart igen! Tack för länken förresten!:)

Svar: Ingen fara, hoppas några tittar in :) ja de får vi planera in! i helgen kan jag tyvärr inte men ska kolla upp inför nästa vecka!
Evelinn Åkerman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: