Stockholm på Fredag!

2014-11-25 @ 19:21:00 / Vardag
Som ni kunde se i min planering så har jag skrivit att jag ska till Stockholm på fredag och då tror säkert många av er att jag ska till Friends och se på show, men så är inte fallet. Faktum är att jag blev inbjuden av Emelie Brolin att följa med och hon bjöd på biljett till den föreställningen som hon ska rida, men jag fick tyvärr tacka nej då jag och Micke planerat in den här helgen att åka till Stockholm och ha lite ensamtid, vi ska fira våran 2 årsdag som är den 28/11 och bo på ett fint hotell i centrum, äta god mat och shoppa loss! Ska bli så himla kul och mysigt så jag ser jätte mycket fram emot det.
 
Kommer besöka Victorias Secret och Hollister det första jag gör när jag kommer dit!
 
 


Postat av: Isabelle Johansson

Så himlans kul Evelinn! :D ♥

2014-11-25 @ 21:04:35 / http://isabellejohansson.se
Postat av: Sophie S. Varnäs

Tråkigt att det krockade! Men grattis i förskott till er! :)

2014-11-25 @ 22:49:26 / http://tavlingsponnys.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: