Underbara fredag

2014-11-21 @ 17:35:00 / Vardag
Idag har jag haft en riktigt bra dag ute i stallet ihop med mamma vi tog en mysig tur, rb var jätte pigg och laddad så jag busade lite med honom så när mamma drog iväg i trav med sin häst så håll jag han i skritt så hon fick lite försprång och sen la jag till en lätt galophjälp så han explodera, skrattade så tårarna rann, mamma och jag var överrens om att han såg ut som en alldeles för het B-ponny på hoppbanan, jätte roligt! Ibland måste man kunna busa till det lite något som min ponny uppskattar något enormt. 
 
Jag har även fotat lite material till bloggen och tänkte bland annat lägga upp en bloppis, lite önskeinlägg och tips till er. Det blir väl bra?
 
 
Har precis ätit jätte god mat och ska jobba lite nu med bloggen innan det blir idol för hela slanten! Vem hejjar ni på? jag älskade Matilda och ville att hon skulle vinna men när hon åkte ut blev jag jätte chockad, nu håller jag på Lisa eller Mollie!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: