Bästa tjejerna!

2014-10-13 @ 18:44:00 / Vardag
Mina klubbkamrater var inte sämre igår! Som jag skrev så tävlade Agnes och Acrobat på Gyttorp igår, och jag som f.d. ägare satt på helspänn och följde dom ända till vinst! I LC red de ihop 68% hur bra är inte det för att vara andra gången? första gången vann de ju också fast på 65%! Ni får se upp för dessa två i framtiden, tänk om bara ett par år! ojojoj...
 
Stort grattis Agnes.
 
 
Min vän Malin red sin andra LA:1 och red ihop hela 66%, så sjukt bra gjort! Även dom vann klassen.
 
LB:1 kat. D bestod bara av Örebro ryttarteam, där tog Eila vinsten, Elin silver och Amanda brons, alla på över 72%, vilka grymma tjejer! Grattis till er!
 
 
Hoppas vi ses allihopa på KM i Wittvång ♥


Postat av: Amanda Hellman

Men åå Evelinn! Tack så himla himla mycket! Vad glad jag blir och vad gullig du är! Ååå!! Fina fina duu! Kram på dig <3

Svar: Kram amanda<3
Evelinn Åkerman

2014-10-14 @ 22:34:51 / http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: