dagen

2014-10-19 @ 19:15:00 / Vardag
Idag gick ridpasset jätte bra, det märktes att jag jobbat två dagar från marken då han var mer loss, rörlig ocvh framåt, galoppen var jätte fin lika så traven och vi red ett gymnastikpass med en miljon övergångar som gör han stark, red mest bara runt på fyrkanten och med volter på kortsidorna och så red jag trav-galopp-galoppökning-halt-trav-sluta-galopp-trav öppna-skänkelviking-trav ökning-förvändgalopp-enket byte-galopp öppna-halt och så höll jag på så och på det viset blir han kvickare och verkligen på hjälpen när det hela tiden händer något nytt!
Imorgon kör vi lite hårdare och ett normalt pass med lite programträning.
 
intervjun idag gick jätte bra men det var lite nervöst, rb skötte sig bra på fotograferingen också så jag har lite nya bilder att visa er om ni vill se?
 
en smygtitt


Postat av: Amanda

Hur hög är han? :)

Svar: 1,45 :)
Evelinn Åkerman

2014-10-20 @ 00:08:42
Postat av: Sanna

Åh ni är så fina! :D

Svar: tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2014-10-20 @ 07:53:50 / http://skyjump.blogg.se
Postat av: Isabelle Johansson

Ni är verkligen såå fina!
Sjävklart vill jag se :D

Svar: tack snälla!!
Evelinn Åkerman

2014-10-20 @ 09:43:15 / http://isabellejohansson.se
Postat av: Malin

Åh så fina ni är!❤️
Såklart vi vill se fler bilder👏

Svar: tack så mycket!<3
Evelinn Åkerman

2014-10-20 @ 10:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: