Dagens träning

2014-10-25 @ 14:31:01 / Vardag
Lite kaotiskt idag innan ridpasset, dålig kommunikation om när träningen var så när jag står och gör iordning en av hästarna för tävling kommer ena stalltjejerna och sa att jag skulle rida om 20 minuter och då står rb i hagen!! Panik haha. När jag fått in hästen och fått på mig ridkläder och all utrusning från sadelkammaren till stallet så var det 5 minuter kvar... Men jag tar på mig det hela det var helt klart mitt fel och det gjorde att kvalitén på träningen blev lite sämre idag. Menmen. Emelie hann se oss och trots omständigheterna så känner jag mig nöjd och vi kom till ridning ganska snabbt, tog igenom allt med lite tips från Emelie så det kändes faktiskt bra!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: