Resultatet

2014-10-20 @ 15:00:00 / Vardag
Intervjun vi genomförde igår var till ett skolarbete som min vän Karro har, hon frågade mig om jag ville ställa upp och självklart gör jag det! Det var jätte kul och spännande och hon hade förberett jätte bra med frågor som jag fick svara på, ni ska få läsa! 
 
Bilderna vi tog tillhörande texten skulle vara lite tävlingsinsipirerade men vi ville också få in den fina hösten så jag knoppade och satte på några av alla dom rosetter vi vunnit så vi fick med det, tyckte det vart fint sådär, sen stallde vi upp bland löven och resultatet ska ni få se nu.
 
Tack så mycket Karro för fina bilder!
 
 


Postat av: Julia

Jättefina bilder :D

Svar: Tack julia!
Evelinn Åkerman

2014-10-20 @ 15:27:46 / http://juliastegfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: