Träningen

2014-10-02 @ 22:00:00 / Träning
Hej, tänkte bara kika in och berätta lite kort om träningen ikväll. Den gick bra och vi tog igenom det som är lite jobbigt för oss både i trav och galopp så som att rida i öppna och sen gå över i förvänd sluta, då känns det som att vi springer i tuggummi men det är ju samtidigt det som stärker så så får man ju tänka. Erika tyckte att jag lyckats utveckla hans gångarter ännu mer sen förra veckan bara, kul! sånt märker man ju inte själv.. Även enkla bytena och galoppinridningarna var så mycket bättre sen förra veckan och de funkade så bra. Rb var lite på krigsstigen idag och jag kunde känna när jag inte fick pressa honom yttligare för då säger han ifrån och de gör han ordentligt, till och med i skritt bockar han, när jag kommer åt honom.. Hoppas han lägger av!
 
Ska iallafall anmäla till en programridning på söndag så vi får lite mer träning inför debuten.
Film kommer upp om jag märker att intresset finns hos er.
 

Vad tycker ni om dagens outfit, nya ridbyxorna och stövlarna?


Postat av: Olivia Gustavsson

vill se!!

2014-10-03 @ 05:51:08 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Juli

Stövlarna ser helt okej ut :)
Vill se filmen! :)

Svar: Ja jag gillar dom!den är uppe nu:) kram
Evelinn Åkerman

2014-10-03 @ 06:08:19 / http://beaochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du hotar dina läsare med att vi måste kommentera för att du ska blogga.. Pinsamt.

Svar: Hahaha å du tog de seriöst. Visste att denna kommentaren skulle komma. Det ska bli kul att kolla upp dig sen när jag kommer hem och se vem du är för du är inte det minsta anonym på min blogg ska du veta!! hahah PINSAMT för dig
Evelinn Åkerman

2014-10-03 @ 07:19:01
Postat av: Alva

Min ponny höll också på så förut, bockade, stegrade, sparkade bakut när han tyckte det var för jobbigt. Men nu har han slutat så det finns nog goda förhoppningar om att Rb också slutar! =) skulle jättegärna se filmen, han har blivit så fin! =)

Svar: Ja för Rb går det perioder :) på vintern äre som värst medan på sommarn är han gudasnäll!
Evelinn Åkerman

2014-10-03 @ 07:26:53
Postat av: Matilda

Varför måste du ha "massa" kommentarer för att lägga ut inlägg? ;) bara väldigt nyfiken, såg ditt inlägg på instagram

Svar: Mycket mer moget frågat än vissa andra. Men som svar på din fråga så känns det mer värt att lägga ner flera timmar på bloggen om man får respons, kan låta dumt men så enkelt är det och gillar man bloggen så uppskattar jag att man lämnar nån kommentar när man kikar in så håller även jag motivationen uppe, det är en god cirkel med andra ord:)
Evelinn Åkerman

2014-10-03 @ 08:54:01
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Snygg häst!

Svar: Tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2014-10-03 @ 18:55:14 / http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: