1 månad

2014-09-12 @ 21:11:29 / Vardag
Idag är det precis en månad kvar tills jag planerat debut i LA P:1 för mig och Rb, känns sjukt kul att vi äntligen har nått hit! På söndag är det dags för träning och jag hoppas Erika känner att vi är redo för en ny nivå. Allt är inte perfekt än men det är en god väg och så får jag inte glömma att jag har gjort det här jobbet helt själv och på bara detta år har vi gått från LC till startklar för LA P:1 hur bra är inte det? Målet är att klara kvalen till nationellt men jag är glad att vi kommit såhär långt och är det här våran karriär slutar så är jag så nöjd med min insats!
 
 


Postat av: Julia

Vill gärna se lite ridfilmer. Du kanske kan filma lite från träningen på söndag? :D

Svar: Tyvärr kommer jag inte göra de, har inga stövlar att rida i just nu :/
Evelinn Åkerman

2014-09-12 @ 23:22:40 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: solryttare

Kul att debutera LA:P1! Ni kommer klara det galant!

Svar: tack snälla du<3
Evelinn Åkerman

2014-09-17 @ 21:26:59 / http://www.solryttare.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: