Bäst idag!

2014-09-07 @ 20:12:07 /
Vilken härlig dag det har varit, blev en riktigt lyckad fin tävlingsdag på wittvång med bra väder och härliga människor. Åkte som sagt dit för att hejja på Agnes och min förra ponny Acrobat och som ni såg så kunde det inte gått bättre! 65% i deras första tävling någonsin vilket resulterade i en vinst i LC:2, i LB red dom ihop jätte fina 60% så de kan verkligen vara jätte nöjda, såg så himla bra ut och jag måste säga utan att vara det minsta partisk att de var lätt de snyggaste ekipaget på tävlingen. Acrobat verkligen sken så ren var han och utrutsningen putsad från topp till tå, fullt med bling och det såg verkligen riktigt proffsigt ut - inte som en annan när man debuterade dressyr inte ;)
 
Det värmer gott i hjärtat att se min fina Anells acrobat ha det så bra som han har, han blir behandlad som den kung han är, något jag la märke till idag var att han såg så himla glad ut när hon red, öronen var framåt och det va så härligt, han njöt när han kom ut från banan och alla klappade om honom och allt fokus var på han, vet att han älskar att vara i centrum!

ingen förtjänade den här vinsten mer än Agnes och Acrobat!
Nu kommer en bildbomb på det finaste ekipaget jag vet.
 
Den här halten fick dom en 9:a på! kan ni fatta? 9 på sin dressyrdebut, galet!!
 
 
 
 
Tvåa i klassen kom min vän Malin, grattis!
 
 
/stolt förra ägare♥


Postat av: Olivia Gustavsson

Åh så fina :)

Svar: Helt underbart fina!
Evelinn Åkerman

2014-09-07 @ 20:13:39 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Alva

Åhh vad fina dem är! Hur gammal är Anges och hur gammal är Acrobat? =)

Svar: 12 år, precis som sin ryttare! :)
Evelinn Åkerman

2014-09-07 @ 22:20:44
Postat av: Sanna

Åh så fina! Grattis till dom! :D

2014-09-08 @ 06:41:16 / http://skyjump.blogg.se
Postat av: Sanna

Åh så fina! Grattis till dom! :D

Svar: eller hur!!
Evelinn Åkerman

2014-09-08 @ 06:41:16 / http://skyjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: