En liten uppdatering

2014-09-21 @ 17:11:08 / Vardag
Ser verkligen fram emot nästa vecka, går bara i skolan på måndag sen har jag lååång helg, nästan en hel veckas ledighet kommer verkligen göra susen.
 
Min helg har vairt jätte bra, i fredags satt jag ju till häst klockan 7 för att kunna ha annat för mig på kvällen. Gick i skolan och sen åkte jag hem till micke och vi hade en riktig myskväll framför tv:n med lite gottigheter. La Rbs vilodag på lördagen och spenderade hela morgonen i sängen, riktigt riktigt skönt! På kvällen var jag på fest med mina tjejkompisar, jätte kul att träffa alla och framåt kvällen trilla fler och fler in och det slutade riktigt bra! Micke hämtade mig så jag var hemma till klockan 2. Dagen idag har varit riktig seg, men skön, en lång sovmorgon - frukost på sängen och en massa serier att kolla på, perfekt när vädret har varit dåligt som idag.
 
Nästa vecka består av mycket träning och det känns jätte kul att vara ledig och kunna träna på!
 
 


Postat av: Ebba

Gud vad den där bilden är fin på er, riktigt fin! Kram.

Svar: tack söta du! kram<3
Evelinn Åkerman

2014-09-21 @ 20:50:48 / http://ebbagraversen.se
Postat av: Julia Forsbacka

En förmiddag i sängen är bara för lyxigt!

Svar: oja! tyvärr finns det för få såna dagar i veckan!
Evelinn Åkerman

2014-09-22 @ 07:49:42 / http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: