Frågor/Svar

2014-09-20 @ 11:47:00 / Svar på tal
Det har trillat in lite frågor under veckan som jag tänkte ge svar på, ni kan alltid ställa frågor till mig och jag ser alltid till att svara på dom, om jag inte gör ett inlägg inom de kommande dagarna så kan ni kolla eran kommentar så finns det ett svar under!

 
Hur gammal är RB?
Svar: han är åtta år ung ;)
 
Hoppar ni ibland?
Svar: Mycket sällan, detta år har vi inte gjort det tyvärr :/ sist var nog förra sommaren. Men vi ska försöka göra det någon gång snart igen!
 
Jag undrar om du red in Rb själv?
Svar: Nej jag köpte han inriden när han var fyra, men han var lite svår att styra och gasa/bromsa så jag har nog gjort mycket jobb själv måste jag säga! 
Här har ni en film på hur han var som fyra åring att fatta galopp och vilken skillnad mot när han va sju, nu är dom ännu ännu bättre!
 
 
Är det för sent att anmäla sig till bloggtävlingen?
Svar: Nejnej! den avslutas inte förrän 15 oktober, så kör på!
 
 Vad är han för ras?
Svar: Connemara

Du kanske kan filma lite från när du tränar?:)
Svar: Nej tyvärr kommer jag inte göra det, som ni vet så är mina stövlar på lagning så jag tränar utan stövlar vilket är svårt och lite ostadigt, ser inte så jätte bra ut så tyvärr blir det ingen film förrän dom är tillbaka, hoppas ni förstår!
 
 


Postat av: Cornelia

Jag tycker inte du ska behöva "skämmas" för visa på film att dina ben är lite ostadiga just nu. I en blogg så vill jag läsa och se både när det är bra men även när det är lite mindre bra.

Men,men, Det är din blogg och du visar ju självklart själv vad du vill visa upp och inte!

Tack för en (annars) väldigt bra blogg! :)

Svar: tack för dina fina kommentar<3 kommer ta upp den i ett inlägg. kram<3
Evelinn Åkerman

2014-09-21 @ 09:54:31 / http://cornelias.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: