Godmorgon

2014-09-07 @ 09:10:32 / Vardag
Idag åker jag och kameran på vårat första äventyr tillsammans! Destinationen är hemmaklubben wittvång där jag ska hejja på min gamla ponny och Agnes som gör sin första dressyrtävling nånsin. Ska bli så kul att se dom! Och så kul att använda kameran för första gången i tävlingssammanhang för att se hur den funkar tex i ridhus och på utebanan. 

Jag har också lyckats få med min pojkvän, hur underbar är han inte? Går upp kl 8 för att åka på tävling med mig, han är bäst helt enkelt! 





Postat av: Ida Lindemann

Hoppas det går jättebra :)

Svar: Det gjorde det! finaste anell ponnyer!
Evelinn Åkerman

2014-09-07 @ 10:11:15 / http://Idalindemann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: