Godnatt

2014-09-25 @ 21:22:05 / Vardag
 
Vilken lyx jag har alltså som har min häst 20 meter utanför huset. Kunna gå ut på kvällen och bara mysa ihop, det är riktig kvalitetstid det och det är precis vad jag nyss gjorde. Gosade, kliade och pussades med min fina prins.
 
Träningen idag gick verkligen så himla bra! många pusselbitar föll på plats samtidigt som jag fick bra feedback på det vi gjort och hemläxa att hem o träna på. En riktigt bra genomkörare. Tack Erika för idag och tack snälla mamma för att du alltid ställer upp. ♥
 
Nu är jag helt möör i kroppen, nyduschad och tänkte faktiskt krypa till kojs redan nu. Ett inlägg om träningen och lite film får skjutas upp till imorogn. 
Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: