Grattis mamma!

2014-09-27 @ 15:09:00 / Vardag
Idag är det ingen vanlig dag utan idag är det min underbara mammas födelsedag, släkten är här och vi firar henne och min lillebror som fyllde igår. Vad hade jag gjort utan min mamma? inget av det här hade kunnat vara möjligt, hon är så underbar som alltid ställer upp på alla plan och jag måste nog ägna resten av mitt liv för att kunna ge tillbaka allt hon har gjort för mig.
 
Stort grattis mamma ♥
dagen till ära har hon fått ett jätte fint minne av sin häst Nightlight i form av ett tagelarmband från Hästsmycken
 
Glöm inte att ni själva kan få ett sånt här fint armband! klicka här för att komma till tävlingen.


Postat av: Anette

Tack min fina :-) Värmer mitt hjärta!!!

Svar: ❤️
Evelinn Åkerman

2014-09-28 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: