Hästsmycken

2014-09-10 @ 16:12:00 / Utrustning
 
Min sponsor hästsmycken har jag fått detta fina armband och pannband av, älskar båda två jätte mycket! armbandet är gjort av Rbs tagel och på sitter hans initialer, det armbanet lämnar aldrig min arm utan det betyder väldigt mycket för mig och är ett fint minne. Pannbandet har jag och tävlar i, det går snyggt ihop med resten av min outfit som är vit-blå-röd och det är precis det som är tanken, för jag har designat det helt själv och det är en del av servicen hos hästsmycken att Eva kan skräddarsy efter dina önskemål och du får det snabbt och smidigt hemskickat på posten!
 
Gilla hästsmycken på facebook och ta del av nyheter, tävlingar och annat!
 
Skulle ni uppskatta en tävling i samarbete med hästsmycken? Vad skulle ni isåfall vilja vinna, tagelarmband eller pannband?
 
 


Postat av: Ida Lindemann

shiet vad fint!!!! jag hade nog själv helst velat ha ett pannband tror jag, men du kanske kunde ha att den som vann fick välja om den ville ha armband eller pannband? :)<3

Svar: jaa kanske de! kan kolla upp det med min sponsor, vilken bra ide! kram<3
Evelinn Åkerman

2014-09-10 @ 17:30:16 / http://idalindemann.blogg.se/
Postat av: Erika

Skulle gärna vilja ha ett pannband, men det spelar egentligen inte så stor roll. :) <3

Svar: Okej! va kul <3 :D
Evelinn Åkerman

2014-09-11 @ 07:33:19 / http://erikapollanen.weebly.com
Postat av: Anna M

Armband!

2014-09-11 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: