Jobb

2014-09-20 @ 10:37:00 / Vardag
I februari har jag en rolig grej planerad (bra framförhållning) vi ska nämligen med klassen åka upp till Falun där vi ska bo i 12 dagar och jobba som kockar på skid VM, jätte kul och bra erfarenhet! en bra sak att ha med på cv:t och sen ska det såklart bli kul att vara med och göra mat till dessa duktiga atleter!

Det jag funderar på är hur jag ska göra med Rb, börjar den 18:onde och slutar 1 mars. Det är alltså där i början alla tävlingar drar igång och jag kan inte sätta rb på 2 veckors vila mitt i allt, det går inte! Så jag måste hitta någon som kan rida och hålla igång honom, gärna träna han i dressyr så han inte tappar något. Hmm.. Ja jag har ju som sagt god tid på mig att hitta någon som passar för det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: