Miljöträning

2014-09-17 @ 17:57:00 / Vardag
Jag vet inte hur det är omkring där ni bor men här hos mig har jag upptäckt en trend när man rider ut. Det är inte så ofta jag rider ut men jag försöker komma ut i skogen minst en gång i veckan iallafall och ibland här i skogarna och kvarteren mellan villorna så kan det verkligen vara helt dött, inte en själ ute, man är verkligen helt själv. Men ibland är det helt tvärt om, då möter man verkligen allt!
 
Som igår när jag red ut så träffade jag först på en lös shettis som kommit utanför staketet, ett helt gäng med epatraktorer(som låter onödigt högt), en lös hund, en barnfamilj som såklart vill klappa hästen, två älgar, en man med barnvagn, ungar på cykel, ni vet en sån här volvoraggare som åker 740 sladdar och kör alldeles för fort, ett till barn som ville klappa och som grädde på moset så blåste en kille på cross förbi mig.  Snacka om miljöträning?!
 
 


Postat av: solryttare

Det är alltid lite bra med miljöträning! Hur gammal är RB?

Svar: Ja visst är det, 8 år :)
Evelinn Åkerman

2014-09-17 @ 21:32:14 / http://www.solryttare.horseworld.se
Postat av: Ebba

Haha, oj! Det var mycket saker ni fick träffa på! Hos oss är det också alltid lite grejer ute som är läskiga, det brukar komma mopeder, bilar, hästar som springer i en sommarhage, massor med barn och oftast några rådjur. ;)

Svar: haha ;)
Evelinn Åkerman

2014-09-18 @ 06:16:01 / http://www.ebbagraversen.se
Postat av: Nova

Det är precis som du säger! Ibland när man far ut så ser man ingen och det känns helt tomt. Men nästa gång kan det vara jättemycket. Brukar inte träffa på älgar eller låta barnen klappa då Isa kan bitas och klia sig på dom! Hehehe, antar att rb är mer väluppfostrad! :D

Svar: haha jaa!
Evelinn Åkerman

2014-09-18 @ 16:40:28 / http://isacelestine.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: