Morgonens pass

2014-09-19 @ 08:26:32 / Träning
Avslutat ett jätte bra pass med rb nu på morgonkvisten! 

Var ute klockan 6 i stallet och fodrade, mockade och borstade rb i boxen när han åt sin frukost. Man får egentligen inte göra det, jag är den enda som kan gå in till honom när han äter utan att han bits och sparkas, men jag hade lite bråttom att rida. 6.45 satt jag på ryggen! Det man får tänka på när man rider på morgonen är att man måste värma upp lite extra när de står inne eftersom de stått still många timmar och kan vara lite extra sega och stela. Rb var jätte fin från början! Jag red alla rörelser ur LA p:1 och de satt som rinnande vatten, en debut känns verkligen inte långt borta.

Nu ska jag fixa mig och åka till skolan, vilken bra start på dagen jag har haft! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: