Mot kumla!

2014-09-25 @ 16:00:00 / Vardag
Igår var jag på säsongens första aerobics & core och det känns verkligen idag, har ni aldrig testat det förut så måste ni göra det. Så sjukt jobbigt och svettigt, men kul! jag har verkligen 0 takt känsla men det är som är skönt är att alla kan vara med och kan man inte göra allt så är det okej, gammal som ung samlas vi och tränar ihop alla med samma mål.
 
Men nu rullar vi snart mot träning i Sickelsta, äntligen säger jag bara! Hoppas bara rb kan hålla sig på marken idag så vi kan få ut så mycket som möjligt av träningen. Ska be mamma filma så jag kan visa er sen. Vi hörs!
 
 


Postat av: Julia Forsbacka

Woho! Hoppas det gick bra!

Svar: det gjorde det verkligen :D
Evelinn Åkerman

2014-09-26 @ 08:26:20 / http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: