Onsdag

2014-09-24 @ 11:50:13 / Vardag
Godmorgon i höstrusket,  halva veckan har gått och jag ska kicka igång dagen ordentligt nu tänkte jag. Men det är grått och trist ute med lite regn och det är ju inte så motiverande precis.
 
Jag ska iallafall göra följande idag:
 
Plugga samhällskunskap, svara på frågor och skicka in till min lärare.
Skriva om min kost
Börja skriva om mitt hästarbete kring hjälptyglar
Mocka, göra stallet
Trimma dressyr, om det slutar regna ska jag försöka bli fotograferad
Skriva om dagens pass i svarta boken
Ut och jogga
Blogga
 
Har som ni ser lite uppgifter att göra till skolan tänkte sätta fart med det med en gång och hoppas att vädret blir bättre till jag ska träna, blir att rida igenom LA P:1 och hoppas att någon kan fota/filma så jag har lite att reflektera över. Sen har jag även sackat efter lite med min personliga träning, har inte haft tid att hänga lika mycket på gymmet längre och tappat motivationen lite, men nu måste jag komma igång igen!
 
Veckan har fått sig en liten ändring också.
 
Idag: Dressyr - träna program
Torsdag: Dressyrträning för Erika!!
Fredag: Uteritt
Lördag: Kondition, födelsedagskalas för mamma och jimmy.
Söndag: Jogga - träna program
 
 
Äntligen en dressyrträning! nu behöver jag verkligen hjälp med både det ena och det andra, hoppas kunna få bra tips inför vår debut. Nu ska jag bevisa att jag kan visa mina sämre sidor och jag ska be mamma filma när jag rider (utan stövlar!!) och så ska ni få se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: