Panik

2014-09-19 @ 18:35:39 / Vardag
Jag har fått flera frågor varför jag inte skrivit om träningen i söndags och många vill veta hur det gick. Varför jag inte har skrivit något är för att det inte blev något tyvärr :/ Blev inställd samma dag som vi planerat att åka och jag hatar verkligen när det blir så, jag planerar ju hela min vecka efter det och nu föll allting sammans. Jag är verkligen i behov av träning, ska debutera om 3 veckor och jag behöver verkligen stämma av med någon. Jag har inte tränat så länge för LA P:1 och det har inte varit några träningar som passat mig eller så har det varit semester tider och jag börjar känna paniken tränga på för att jag har lärt min ponny helt själv utan hjälp och tänk om jag gjort helt fel (!!) 

Kunde inte heller boka in någon träning på hela nästa vecka heller, panik, så nu ska jag testa rida för en ny tränare nästa onsdag. Inte ny för mig då jag har henne i skolan och hon ha väldigt framgångsrika elever vilket alltid är bra at jämföra med, hon såg mig i kumla när jag vann och har säkert flera saker som hon vill att jag jobbar med. Funkar det så kommer vi nog fortsätta träna för henne!
 


Postat av: Juli

Vad tråkigt att det inte blev av :( Men det blir nog bra med den andra tränaren med! :)

Svar: Ja håller tummarna!
Evelinn Åkerman

2014-09-19 @ 20:27:17 / http://beaochjag.blogg.se/
Postat av: Alva

Jag är nog helt övertygad om att du har lärt Rb alldeles rätt! Det kommer gå jättebra☺️

Svar: åh, ja får hoppas det! Tack kram<3
Evelinn Åkerman

2014-09-19 @ 23:10:07
Postat av: Ebba

Oj vad tråkigt! Förstår paniken och hoppas det löser sig, du har nog inte lärt in Rb fel, du är så duktig!

Svar: Ja hoppas det med! tack så mycket kram <3
Evelinn Åkerman

2014-09-20 @ 06:25:58 / http://ebbagraversen.se
Postat av: Kajsa

Hur kan du ha kärt honom fel om han gör det han ska? ;) du är jätteduktig!

2014-09-20 @ 16:15:34
Postat av: Amanda Hellman

Erika har träningar i lindhstallet varje måndag! Det blir kanske lite långt att åka för er men så du vet!! <3

Svar: Ja de är för långt!
Evelinn Åkerman

2014-09-20 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: