Praktikplats

2014-09-25 @ 15:10:50 / Vardag
Nu har jag hittat en praktikplats och det var faktiskt så att dom ringe upp mig och ville ha mig! Förstår ni hur kul? Jag ska praoa på ett hotell här i hallsberg, Stinsen heter det och jag kommer vara där mellan v. 45-47. Ska bli jätte kul att få in en fot på hotellsidan då jag kommer få lära mig allt man gör där under en dag och det är spridda uppgifter, allt ifrån konferens, severing, reception och städ och jag hoppas hoppas verkligen att de är nöjda med mig så att jag kan få hoppa in och jobba extra på kvällar, helger eller om någon är sjuk. Det vore perfekt!!
 
Dock hade jag önskat att jag kunde åka till Brolöten på höstlovet som för oss alltså är vecka 48, men det kanske blir för mycket att praktisera 3 veckor sen åka och jobba/träna en vecka där på brolöten. Vi får se, men vi skulle verkligen behöva det!!
 
 


Postat av: Julia Forsbacka

Vad häftigt att de ville ha dig!

Svar: Ja så kul!!
Evelinn Åkerman

2014-09-26 @ 08:29:37 / http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: