Skogen

2014-09-17 @ 08:05:00 / Vardag
Idag är jag i skogen hela dagen med klassen, vi har friluftsliv och ska därför ut och vandra en hel dag här i tisarskogarna. fy vad jag inte ser fram emot det, har gjort det tidigare när jag gick i sjuan känner att jag inte behöver göra det en gång till.. Jag ska försöka se det positivt och tänka på vilken bra träning jag får och försöka att inte tänka på att jag kommer vara 7 timmar utan wifi haha ;) 
 
Jag har iallafall laddat upp med lite nyttigheter att äta under utflykten.
Känner jag mig själv så kommer jag nog vara död efter detta så alla dagens planer ställs in, rb kommer få vila och jag kommer antagligen hem och slänga mig i sängen hehe.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: