Svar på fråga

2014-09-30 @ 14:54:00 / Vardag
Hur ofta rider du för tränare? Varför inte mer/mindre? :)
 
Svar: Hej! Det är väldigt olika, nu på senaste tiden har gått som i perioder, en intensiv träningsperiod och sen lite lugnare. Anledningen har väl varit att det har precis varit semestertider, min tränare har rest mycket och när hon kunnat har inte vi kunnat och det har helt enkelt varit dålig timing på oss. Vi tränade inte alls under augusti tillexempel men nu så blev det träning både förra torsdagen och nu på torsdag. Anledningen till att det inte blir mer än så är väl för att det kostar mycket pengar helt enkelt, inte bara träningen, ridhusavgift utan också bensin till alla platser vi åker runt på. Jag tränar hellre intensivt själv och sen stämmer av med min tränare, det funkar jätte bra för oss och vi är oftast på helt rätt väg. 

Sen åker jag upp med jämna mellanrum till Brolöten där jag intensivtränar en till flera veckor varje dag för instruktör, det är mycket värdefullt tycker jag. Vi får se när nästa tillfälle blir!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: