Veckans bloggläsare

2014-09-08 @ 12:21:00 / Vardag
Förra veckans bloggläsare är utsedd och vinnaren blev Olivia Gustavsson som verkligen varit på hugget i kommentarsfältet i 3 veckor men varje gång har det varit någon som varit snäppet vassare, men denna vecka blev det hennes chans! Stort grattis.
 
Olivias blogg är faktiskt en av mina favoriter som jag rekomenderar alla att läsa! den är grymt bra och hennes hästar är otroligt fina, hon uppdaterar ofta och skriver bra och läsvärda inlägg, börjar man läsa hennes blogg så blir man fast.
 
Hur fina är dom inte? 
 
Här är intervjun med Olivia.
 
Berätta lite kort om dig själv: Jag är en tjej på 16 år som tränar och tävlar i dressyr med mina två d-ponnyer som heter Arragon och Secret Star. Tränar för Rebecca Ragnarsson och Anna Drugge. Bor på en liten gård utanför Lidköping där vi har båda ponnyerna. Är oftast ganska glad av mig och tycker om att hitta på nya saker, kan dock vara ganska blyg i lite större sammanhang ;)  Förutom att rida så går jag ekonomiprogrammet på gymnasieskolan De La Gardie.
 
Berätta gärna om din häst: Arragon är en valack född 2001, jag fick honom för nästan exakt 5 månader sedan. Han är en helt otrolig ponny att rida, vill alltid göra rätt och är väldigt rörlig av sig. Han är helt fantastisk! Tyvärr har han sedan något år tillbaka artros i ena framkotan, men å andra sidan hade han aldrig varit min om han inte hade haft det. Det här är dock inget vi har märkt av än och vi hoppas såklart att han ska hålla med rätt ridning! Än så länge har vi vinster upp till regional LA och siktar nu vidare på att starta LA:P1 under hösten.
 
Soccan är ett sto född 1998 som jag har haft sedan våren 2012. Världens mysigaste ponny som älskar att galoppera så fort hon kan i skogen, haha. Soccan är inget jättestort fan av att gå på banan alltför mycket, men det gör vi lite det med. Vi har tillsammans tävlat upp till LB hoppning och LA dressyr. Nu i höst ska vi bara ha roligt och småtävla litegrann är tanken.
 
Vad har du för mål med ridningen? Att bli bäst såklart ;)
 
 Hur hittade du till bloggen och vad var det som fick dig att stanna? Jag ville hitta nya dressyrbloggar att följa och googlade på ”dressyrryttare blogg”. Vad som fick mig att stanna var alla fina bilder, varierade inlägg och intressanta åsikter. Jag tyckte du verkade vara en härlig tjej!
 
Hur länge har du läst enewe.se och vad gillar du med bloggen? Jag har läst bloggen sedan december 2013. Jag gillar allt på din blogg, det är aldrig något inlägg som jag hoppar över! Men det är såklart extra roligt att läsa om träning/tävling och följa dig i din resa tillsammans med Rb
 

Vill du få chansen att få synas inför ett tusental unika besökare? allt du behöver göra är att läsa aktivt och lämna kommenterar efter dig så kan du bli denna veckas bloggläsare!


Postat av: Ida Lindemann

Har sagt det innan men säger det igen - tycker du är grym som gör sånt här för dina läsare!

Svar: tack fina du! du kom på 2:a plats, fortsätt så så kan det bli du som blir vald nästa vecka!
Evelinn Åkerman

2014-09-08 @ 17:42:41 / http://idalindemann.blogg.se
Postat av: Olivia Gustavsson

Tack Evelinn, vad glad jag blir! Kul att du läser min blogg med och gillar den :D kram

Svar: ingen fara, tack för dina fina kommentarer! kram
Evelinn Åkerman

2014-09-08 @ 21:25:10 / http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: