Vitt o vinrött

2014-09-02 @ 16:00:00 / Utrustning
Mer bilder från gårdagens outfit, jag tycker att vitt och vinrött är skit snyggt ihop! förut har jag inte gillat att ha olika färg på schabraket och lindorna men den här kombinationen gillar jag. Ett par vita boots gör hela outfiten om jag får säga det själv! Så snyggt.
 
Vad tycker ni?

 
Träns: hööks
Sadel: Keiffer champion
Schabrak: Agria från Sjöhagen
Lindor: Eskadron
Boots: Eskadron
Paddar: Mias rs
 
Stövlar: Cavallo grandprix plus
Hjälm: hööks


Postat av: Natalie

Jätte snyggt :)

Svar: tackar!
Evelinn Åkerman

2014-09-02 @ 16:18:29 / http://ponnyryttarese.blogg.se/
Postat av: Alva

Tycker också det är skitsnyggt =)

Svar: å va kul!!
Evelinn Åkerman

2014-09-02 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: