En kväll i ridhuset

2015-04-15 @ 20:47:03 / Vardag
Idag har verkligen bloggen stått helt still, jag ber om ursäkt för det! Jag har bara inte haft några tankar åt bloggen idag och det känns inte som att jag har nånting att skriva om så jag skulle verkligen behöva ha in lite tips från er på vad ni vill läsa om!
 
Ikväll har jag varit iväg på träning med Rb och Jonna, deras första för Helene Wannerth. Hade med mig kameran men det blev inte så många bilder för att jag ville titta och höra lite vad som sas så jag vet vad jag ska skrika på nästa gång Jonna rider för mig! Men jag tänkte att ni skulle få se dom få som blev sen ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag är riktigt trött, hoppas på bättre uppdatering imorgon!
 
 


Postat av: Stina

Ser jätte fint ut! Men han ser finare ut när du rider honom, du har gjort ett sjukt bra jobb med hans utbildning!

Svar: åh tack snälla!
Evelinn Åkerman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: