Film från ritten

2015-04-08 @ 16:53:00 / Film
Här är filmen från måndagens ritt i Msv C:2 som resulterade i 66,44% och en 8e plats. Jag delar med mig av den trots några missar i travprogrammet där ni kan se hur hon lägger sig i en slags passage-trav samt att vi hade missar in i skolorna på grund av att hon var för taggad. I stressade hon upp sig och gick över tyglen ett par gånger, det har aldrig hänt förut så jag visste inte riktigt hur jag skulle kontrollera det - genom mer ben eller mer hand men jag gjorde mitt bästa och tog det med ro så lugnade hon sig.
 
Mycket är rutinmissar samt misskommunikation mellan oss, vi har inte rutinen tillsammans ännu och då kommer missarna. Men att hon är laddad är inget jag ser som negativt bara positivt! En dag kommer vi vara så sammansvetsade så då får ni se upp där ute ;)
 


Postat av: Amanda Hellman

Ååå vad fina ni är Evelinn! Ni passar superbra tillsammans! Så fina!! <3

Svar: Tack snälla :* <3
Evelinn Åkerman

2015-04-10 @ 00:16:30 / http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: