Försäljning

2015-04-04 @ 11:45:00 / Vardag
Vi har länge gått i försäljningstankar när det gäller Rb men nu är det närmare än någonsin tidigare. Igår pratade vi lite pris och annonsering och vi är ganska så överrens. Vi kommer så småningom lägga ut en annons nu i vår för att vi tror att det kan ta lång tid att hitta rätt köpare åt vår fina prins, och jag tänker inte sälja han till första bästa utan det ska verkligen känna 100% rätt innan vi lämnar iväg honom och det kan ju ta lite tid. Tänker ge han all tid i världen för det förtjänar han och skulle de ta ett år att sälja honom så får det göra det, då tränar och tävlar jag han tills det känns rätt med någon. Samtidigt ju längre vi väntar och ju mer meriter han får desto mer stiger han i värde.
 
Jag kommer börja med att höra mig för i mitt kontaktnät, jag vet redan ett par stycken som vill provrida honom så vi börjar i den änden. Känner du någon som letar efter en fin D-ponny så får du jätte gärna tipsa om Rb, vi är väldigt måna om vart han hamnar.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: