Halva veckan har gått!

2015-04-22 @ 16:34:09 / Vardag
Har precis spenderat 4 timmar ute hos Queen, tiden bara flyger iväg när man är där. Innan jag tog in henne så tog jag en grep och rensade paddocken på några stora stenar som kommit upp och så l jag fram 7 travbommar på volt på några olika höjder. Sen tog jag in Queen och borstade jätte länge för hon hade rullat sig ordentligt, tog på lite utrustning och begav oss ut i paddocken. Idag stod alltså longering på schemat mest för att jag ville se hur hon såg ut från marken och för att jag tycker longering funkar väldigt bra på henne! Travade i båda varven, galopperade och gjorde några övergångar, hon var väldigt pigg! Avslutade med att hon fick trava över bommarna vilket Queen tycker är kul och jag tycker är nyttigt.

Nu är jag på väg till Hallsberg för att avverka några jobbtimmar på hotellet, jobbar till 23 så ni kommer nog inte få höra mer ifrån mig idag eftersom jag måste hoppa bums i säng för att orka med skolan imorgon.





Postat av: Elsa Sophie S. Varnäs

Har nominerat dig till en rolig grej på min blogg! Kolla sista inlägget :D

Svar: ska kika! :)
Evelinn Åkerman

2015-04-22 @ 18:57:25 / http://tavlingsponnys.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: