Helg!

2015-04-10 @ 15:39:00 / Vardag
Alla mina planer tycks gå i kras denna vecka för mig. Jag har varit sjuk i snart två veckor och verkar aldrig bli frisk, så jag har fått ställa in all ridning med Queen denna vecka för att verkligen vila upp mig, har inte varit i skolan heller så nu hoppas jag att jag är frisk på måndag så jag kan ta nya tag. 
 
Lite ändrade planer till söndag, Jonna och Rb kommer bara starta en klass LC:1 och de kommer ställa upp i div 3 laget som det var meningen från början. Så idag ska vi träna lite program och jag kommer vara en mycket hård domare ;) 
Jag vet inte om ni märker det men jag går verkligen in för det här, det känns som min grej! jag känner mig som en ponnymamma, tränare, hästägare och hästskötare på en och samma gång och jag bara älskar det! kanske borde köpa hem mig ett par ponnyer, kasta upp några ungar och fortsätta med detta för det verkar passa mig perfekt. 
Känns lika roligt som att tävla själv och jag kommer vara både glad och stolt på söndag när jag ser min fina ponny på banan igen, ska samtidigt bli väldigt kul att vara på ponnytävling igen och träffa endel bekanta ansikten. 
 
 


Postat av: evie

Vad kul! Håller tummarna för Jonna & RB (och laget så klart) på söndag :D

Svar: Tack!
Evelinn Åkerman

2015-04-10 @ 16:16:56 / http://www.nouw.com/evieastrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: