Mycket på gång nu!

2015-04-23 @ 18:20:00 / Vardag
Hej på er. Jag har landat i datastolen ett par minuter innan jag måste vidare ut till ridbanan för att hålla lektion för Lovisa och hennes fina treåriga Magic! Jag har hunnit varit i skolan idag, övningskört och planerat i stortsett hela Maj månad, jag har det lite rörigt i huvudet för det är extremt mycket som ska planeras och hinnas med. Men jag tror jag klarar det! När det är så mycket kul som händer så blir det enklare på något sätt att få saker gjort eller hur? Jag ska berätta allt för er tids nog men just nu ska jag ju som sagt ut på ridbanan sen ska stallet mockas och göras iordning, ska också pyssla lite med min fina ponny - som förövrigt ska tävlas nästa vecka ;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: