Naturen har sin gång

2015-04-05 @ 12:34:40 / Vardag
Queen har passande nog till tävling hamnat i brunst och har de senaste passen varit lite på krigsstigen, vilket är fullt förståeligt men inte jätte kul för varken hon eller mig. Igår red jag igenom programmet för mamma, galoppdelen var jätte fin men traven är lite svårare nu. Men vi ska försöka göra vårat bästa imorgon och plocka fram det bästa så gott vi kan, men jag räknar inte med något höjdar resultat. Nu när vi satt våra Msv B kval på första försöken så gäller det bara att hitta rutin i Msv-klasserna och succecivt förbättra oss på den nivån, jag kommer nog bortse morgondagens resultat och mer ta det som en träning eftersom jag vet att hon inte är i sitt esse och det känns inte schysst att räkna med att hon ska prestera på topp. Istället ska vi fokusera på att ha kul!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: