Veckans utvärdering

2015-04-18 @ 17:19:12 / Personlig träning

Träningsdagbok v. 16


Onsdag 15e april: Ledig


Torsdag 16e april: rygg och mage stod på schemat. Jag hade en väldigt stressig morgon och hann inte få i mig frukost vilket jag kände påverkade mig mycket, jag blev fort trött och svettig av bara uppvärmningen, tappade fokus och kände mig yr. Som tur var låg jag mest på mattan och pilatesbollen och körde några övninginar som i cirkelträning. Köpte frukost efteråt och då kände jag mig okej igen!


Fredag 17e april: började med 30 minuters spinning som uppvärmning och därefter baksida lår i maskin, med hjälp av hästsparkar och några squats med skivstång. Är väldigt nöjd med dagens pass, tyckte jag pressade mig över min gräns flera gånger.

Körde ett dubbelpass så sista 45 minuterna tränade jag överkroppen med chins, något jag tycker är jätte jätte jobbigt men jag kämpade på! Bra motivation idag som gav ett pass för hela kroppen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: