05.27

2015-02-07 @ 05:27:42 / Vardag
Godmorgon hörni! Jag ska ta mig upp ur sängen och sätta igång dagen nu, en lång sådan har jag framför mig. Men rolig också hoppas jag. 6.45 sätter jag mig på tåget till Örebro sen blir jag upphämtad 7.30 och så åker vi vidare till Sparreholm och Jeanna clinicen. Sen är det direkt hem och hoppa i arbetskläderna och så ska jag jobba 18-02.

 Jag ville bara kika in och säga att idag tar jag bloggledigt, lite ofrivilligt då jag tyvärr inte har något internet som jag kan uppdatera er med. Ni får helt enkelt stå ut. Under tiden kan ni roa er med att läsa äldre inlägg eller kolla igenom alla mina filmer på videofyme, eller varför inte följa mig på instagram @enewese där finns massa material som aldrig kommit upp här! 

Hoppas ni får en trevlig dag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: