Efter ponnytiden

2015-02-27 @ 16:42:56 / Vardag
Fråga: Kommer du att köpa en till häst för att kunna satsa vidare?
Svar: Efter att jag sålt min ponny kommer jag inte köpa en till häst. Då vill jag starta mitt liv, ta studenten, börja jobba, flytta ihop med min pojkvän, umgås med vänner och göra allt sånt som jag fått sagt nej till när jag haft häst. Resa, gå på festivaler, testa nya saker och jag kommer nog satsa mer på träning i gymmet och mitt andra stora intresse som är träning och hälsa. Ja jag ska helt enkelt börja mitt liv. Sen kanske skaffa barn, flytta till hus och skaffa häst igen när man är lite äldre. Vem vet. Men bara för att jag inte köper en häst efer Rb betyder det inte att jag slutar helt, jag vet inte hur det kommer se ut med Queen då kanske har jag fortfarande möjlighet att rida och tävla henne fortsättningsvis, kanske dyker nåt mer upp, ja framtiden är lite osäker men oavsett hur det blir så kommer nog aldrig hästar kunna försvinna helt ur mitt liv för det finns inte på världskartan. Vad gör en normala folk som inte är hästfolk?
 
 



Postat av: Maja

Detta blev jag lite chockad över! Låter dock som en bra och sund plan! Själv blev jag galen när jag stod utan häst i några månader haha. x(

Svar: Jasså! Tror jag skrivit det förut, men som du säger så låter det ganska klokt. Förhoppningsvis står jag inte helt utan häst utan kan fortfarande rida andras 😃
Evelinn Åkerman

2015-03-01 @ 02:51:27 / http://majawallstrom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: