Ett litet problem

2015-02-03 @ 15:44:00 / Vardag
Så mycke att göra och så lite tid, det här med tid går inte riktigt ihop för mig. Som ni vet så ska jag på clinic på lördag med Jeanna Högberg. är där från 9.30-16. Igår ringde de från hotell Stinsen mig och frågade om jag kunde jobba den dagen 18-02, jag försöker ta alla chanser jag får att jobba så jag kan tjäna in till träningar. Men dagen därpå är det ju programridning för Anna och då ska jag och Queen rida MSV C1 och då måste jag alltså få allt det här att gå ihop. Förhoppnignsvis är vi hemma från Sparreholm innan kl 18 så jag hinner jobba iallafall men sen är det väldigt svårt att komma hem till mig kl 2 en lördagkväll så jag får övernatta hos min pojkvän men sen då? måste hitta en lösning så jag kan ta mig hem innan eller direkt till Askersund där träningen är.
 
Det ligger mycket planering för att få ihop min vardag...
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: