Försäljning

2015-02-05 @ 19:42:00 / Vardag
Det börjar bli dags att metalt förbereda oss på att sälja min käraste ägodel, det är ett sjukt svårt beslut vi ha tagit men samtidigt känns det som att det börjar bli dags. Rb ska få hitta ett nytt hem i sommar/höst efter att ha varit min i nästan 5 år. Men först ska vi ha en rolig tid ihop på tävlingsbanorna och göra det han älskar allra mest - visa upp oss! Jag känner mig klar på Rb och klar på ponny och det är dags att han blir någon mindre ryttares nya stjärna. Vi har redan några familjer som vill komma och kolla på honom när försäljning blir aktuellt och jag hoppas att det klickar redan där, vore så skönt att han hamna nära för jag vill jätte gärna vara delaktig i fortsättningen och peppa/stötta hans nya familj.
 
Men det viktigaste är att han hamnar hos en ryttare som verkligen älskar honom och kan ta vara på hans potencial och fortsätta utveckla honom och hittar vi inte den familjen då får han vara kvar tills vi gör det.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: