Fredag

2015-02-20 @ 08:15:00 / Vardag
 Härliga fredag men lovet börjar gå mot sitt slut, är det bara jag eller har det gått sjukt fort? Vill ha såna här långa dagar i stallet varje dag som min vardag! Idag är en ny dag men en ganska liknande sådan. Jag har fodrat och släppt ut alla hästar, ska själv äta frukost och sen kl 10 kommer Bella precis som igår då sätter vi igång med stalljobbet men denna gång till yttligare några hästar. Runt lunchtid åker vi till Askersunds ridhus med Queen och så ska vi trimma ihop oss lite, vi ska försöka bli både fotade och filmade så jag har nånting att visa er men under dagen tänkte jag visa och berätta lite om igår. Rb ska även ridas och sen har jag en lista på saker som behöver göras om det hinns med!

 


Postat av: ingbritt ekman

Vilka fina kort på Queen! Jag håller tummarna för er på söndag!

Queens "mormor"

Svar: Tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2015-02-20 @ 09:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: