Gårdagen i bilder

2015-02-08 @ 20:13:00 / Bildinlägg
Nu ska ni få se bilder från clinicen som jag tog på ryttarna, Lina hamna på flest bilder haha! Men några till fick komma med dom också. Är de du på bilden och du vill använda den så är det okej men då vill jag att du skriver att jag har fotat samt länkar till min blogg. Finns du med bland dessa bilder så har jag fler bilder på dig, då kan du mejla mig på [email protected] för fler bilder. Finns du inte med så har jag inga foton på dig.
 
Dagen var upplagd som så att 5 grupper red i olika utbildningsnivåer för Jeanna först ut var unghästarna sen ponnys, MSV B, MSV A och GP.  Jag kände faktiskt när jag kollade på MSV B gruppen att jag och Queen hade platsat där då vi faktiskt tränar på samma saker, vem vet nästa gång kanske man får vara med själv!
 
Jag använde mig av manuella inställningar men bytte lite från ekipage till ekipage, ibland ville jag ha varmare färger så då ändrade jag lite men nu i efterhand tycker jag nästan att de kalla färgerna blev bäst. Då vet jag det till nästa gång! Har iallafall lärt mig nya kameran nu känner jag och jag behärskar att fota i ridhus.
Canon EOS 500D, iso: 3200, 1/120, f/3-6 (varierade lite)
 
Tack för en jätte trevlig dag och jätte trevligt anordnat Lina!
 
 


Postat av: Maja

Väldigt fina bilder!

Svar: Tack!
Evelinn Åkerman

2015-02-08 @ 23:18:29 / http://majawallstrom.se/
Postat av: KS Western & Horsemanship

Så otroligt fräscht ridhuset ser ut!!

Svar: Ja det är otroligt fint! Finaste här i trakterna 😃
Evelinn Åkerman

2015-02-09 @ 22:52:01 / http://kshorsemanship.se
Postat av: Marica

Väldigt fina bilder :D Det är svårt att få bra bilder i ridhus men du har lyckats väldigt bra :D

Svar: åh tack vad roligt att du säger det!!
Evelinn Åkerman

2015-02-11 @ 17:09:48 / http://maricalindbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: