Gårdagens MSV C

2015-02-09 @ 17:58:19 / Film
Jag lägger upp filmen trots några missar i programmet.
som sagt så missade både jag och Anna halten med ryggningen båda gångerna vi red programmet haha. Sen fattade jag galopp för sent vid två tillfällen och höll på att glömma rida snett igenom men kom på det och det blev en dålig väg.  Inridningen var lite vinglig, första ökade traven satsade jag inte fullt ut. andra ökade traven satsade jag för mycket så det blev inslag av galopp. Skolorna var jätte bra. Skritten lite energilös. Lite sämre vägar i galoppen, bra ökad galopp, men misskommunikation i enkla bytena. Det mesta som var lite sämre idag beror på att vi inte riktigt känner varandra till 100% men det var en nyttig träning och vi lär oss av våra misstag!
 
Var inte för hårda mot oss när ni ser på filmen ;)
 


Postat av: Julia Axelsson

Jag tycker det ser superfint, ett par missar här och där är ju ingen större direkt fara! :D

Svar: Tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2015-02-09 @ 22:05:25 / http://julialinneaaxelsson.blogg.se
Postat av: Anna M

Fina!

Svar: Å tack!
Evelinn Åkerman

2015-02-10 @ 15:07:31
Postat av: Jennifer

Ser fint ut! Märks att det blir bättre och bättre för varje gång du rider henne. :) De små missarna behöver man inte alls bry sig om tycker jag, kul att vi fick se video.

Svar: Åh tack vad roligt att du säger det!!
Evelinn Åkerman

2015-02-11 @ 17:34:08 / http://www.jenniferdressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: