Godmorgon söndag

2015-02-15 @ 10:35:00 / Vardag
Perfekt början på en söndag och på veckoslutet. Jag har fodrat och tagit ut hästarna samt mockat och gjort iordning för kvällen. Känns skönt att ha det gjort och snart ska jag även bege mig upp på ryggen på min favorit. Rb ska ut och motioneras/göras av med överskottsenergi. Han är full av energi den killen alltså och det är så kul att varje morgon släppa ut honom och se på när han får sina tokspel.
Tänkte visa er den här snutten som Annelie filma igår när hon släppte ut hästarna, visst är han rolig min kille? 
 
 
 
Resten av dagen ska spenderas åt att göra - ingenting! Så skönt att ha 0 på schemat, det är inte ofta det händer. Så ska ta vara på dagen och bara va, göra massa inlägg åt er och ladda upp inför nästa vecka som alltså är - tävlingsvecka!!


Postat av: Caroline

Kul när hästen är pigg i hagen och så där pigg och full av energi brukar mitt fullblod ha varje dag i hagen hihih =)

2015-02-15 @ 11:25:21 / http://ridemyhorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: